Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Dzis plazing lapcie troche slonca :) Wieczorem o 19. odprawa Akademik na tarasie; w dziekanacie w kuchni na gorze. Ciao ciao #krzysztofujma #chorwacja #studenttravel @891

  2. AAllllloohhha. Dzis od 14 Hawaii Party w Buba Bar. Bedzie Arbuz z niespodzianka i sporty wodne. Od 16 Piana party w H2O kolo Buba Bar. Widzimy sie na plazy :p #krzysztofujma #chorwacja #studenttravel @890

  3. YO
    Dzis 23.00 Glamour Party dziewczyny pudruja noski a panowie prasuja koszule zbiorka pod Akademikiem. Dla chetnych gra we flanki. Do zobaczenia #krzysztofujma #chorwacja #studenttravel @889

  4. Heja. Jutro (sobota) Dubrovnik zbiorka pod Akademikiem 8:45. Zabieramy PASZPORTY lub DOWODY! Powrot okolo 18, a wieczorem Glamour Party. (Dzis wieczor wolny). #piotrkozakiewicz #chorwacja #studenttravel @1713

  5. Dzis o 23 spotykamy sie przed kosciolem KICZ! KICZ!! KICZ PARTY TIME!!! Konwencja: obciach i przypal (np: SKARPETY W SANDALACH, duze ciuchy). #piotrkozakiewicz #chorwacja #studenttravel @1712

  6. Jutro 8:00 Rafting zbiorka pod Akademikiem.Wezcie ze soba stroj kapielowy lub spodenki buty plazowe (NIE JAPONKI) recznik i ciuchy na zmiane.Powrot ok 14 15 :p #krzysztofujma #chorwacja #studenttravel @888

  7. YO
    Dzis 22.30 zbiorka pod Akademikiem i idziemy pod Kosciol na beefora i gramy we flanki niech Kazdy wezmie przynajmniej po 2 browarki ;) 1gra=1bro i inne alk #krzysztofujma #chorwacja #studenttravel @887

  8. Heja! Jutro od 10:00 do 16:00 bawimy sie na plazy w okolicy Plaza Club (opalanko, kapiele i gry wszelakie) Zabieramy: Recznik, czapke, napoje, cos do opalania. #piotrkozakiewicz #chorwacja #studenttravel @1711

  9. Heja dzis 21:00 Grill i Collage Red Cup Party (Ubieramy collageowo: koszule w krate, zakolanowki, miniowy itp.) Przynosimy wlasna szame na ruszt. 1 bro gratis. #piotrkozakiewicz #chorwacja #studenttravel @1710

  10. P.S. Grill jest pod Akademikiem. Jutro (wt) 7:40 rano Fish Picnic startuje pod Akademikiem (bierzemy: recznik, stroj plazowy, kase) Planowany powrot 6:00p.m. #piotrkozakiewicz #chorwacja #studenttravel @1709

  11. Heja dzis 21:00 Grill #piotrkozakiewicz #chorwacja #studenttravel @1708

  12. Witam
    Cena za Dubovnik wynosi 40 EUR.Osoby zapisane proszone sa o doplate u Kzyska kwote 5 EUR w dniu dzisiejszym. Ceny za Fiszpicnik i Rafting bez zmian.Pozdr #krzysztofujma #chorwacja #studenttravel @886